Entrevista a la futbolista Sandra Torres (CF Gestió Administrativa)

0








Sandra Torres Fernández, alumna del cicle de grau mitjà de Gestió Administrativa, és una estudiant de matrícula d'honor i, a més, una gran portera de futbol. Ara la podrem conèixer un poc més.



 Com vas començar a jugar a futbol?

Jo crec que, com la majoria dels que juguen, al pati de l'escola, buscava alguna cosa per divertir-me i el futbol ho feia.


Per què vares decidir ser portera?

Quan era petita era l'única al·lota que jugava i per aquest motiu no em passaven la pilota. Em vaig adonar que estant de portera era quan més tocava la pilota, llavors vaig veure que no ho feia malament davall els pals.


En quins equips has jugat?

A l'Arenal, Collerense, Levante UD i actualment estic a l'Atlètic Balears.


Podries dir-nos algun moment important relacionat amb el futbol?

La trucada amb la Selecció Espanyola era una cosa que anhelava per la feina que feia a l'ombra, i al final, es va donar.


Quins llocs has visitat gràcies al futbol?

Madrid, Barcelona, ​​València, Eivissa, Menorca, Sevilla, Sant Sebastià, Bilbao, Badajoz, Saragossa, Tenerife, Múrcia, Castelló, Girona, Osca, Huelva, Florència.


Ara comencen obrir portes al futbol femení grans estadis, has jugat en algun?

Sí, al Ciutat de València (Levante UD), a Mestalla (València) i a San Mamés (Athletic de Bilbao).





Com veus aquest creixement del futbol femení?

Crec que s'estan aconseguint grans coses, però encara queda molt per aconseguir. Pens que aquest és el camí que cal seguir, si seguim així, estic segura que s'aconseguiran.


Quin és el teu objectiu a curt termini?

Al final, a curt termini és aconseguir fer la següent parada, si aconsegueixo mantenir això, la resta vendrà sol.


 I a mitjan?

Aconseguir l'objectiu grupal.


Quantes hores i dies entrenes a la setmana?

Entren 4 dies a la setmana 2h diàries, més un dia de partit, que si toca a la península, doncs som tot el dia fora.


Quin és el secret per treure tan bones notes i tenir un alt rendiment també en el futbol?

Al final és la constància i aprofitar el temps. Si tinc 30 minuts per estudiar, aprofitar-los.


Quins són els consells que voldries donar a aquelles persones que es volen dedicar professionalment a un esport en concret? Dóna el suficient per viure?

Que lluitin pels seus somnis, que amb feina dura i constància tot arriba. Tot depèn de com treballis, si ets una gran professional en allò que fas, jo diria que sí.





La teva família i amistats et varen donar suport quan decidires ser portera?

Sí, mai no he tengut un problema per haver pres aquesta decisió.



Dus el compte de gols que has aturat i dels que t'han marcat?

No, la veritat que no.


Quants d'anys fa que ets portera?

Uns 12 anys.


Tens molts de clubs que et festegen, que et proposen anar amb ells?

N'he tengut alguns. La temporada passada em van trucar des de l'Albacete, el Vila-real i l'Eibar. Aquesta temporada en tenc alguns darrere.




És important el treball en equip?

És el més important, si no treballes en equip, no tens res a fer.


Vos restringeixen les sortides nocturnes, algun tipus de menjar o de beguda?

Al final cadascuna té la seva vida personal i pot fer el que vulgui. No ens prohibeixen, però si alguna fa alguna cosa que no deu, se li donarà un toc d'atenció i potser una sanció.


Què és el que més t'agrada de l'entrenador/a?

Que és comprensiu, que hi pots parlar, et dóna aquesta confiança.


On et veus d'aquí a 5 anys?

No sé on em veig d'aquí a 2 anys, menys encara d'aquí a 5 anys. Vaig veient dia a dia.


Vols dir-nos, contar-nos alguna cosa que no hàgim demanat?

Res més.



Gràcies per donar-nos a conèixer un poc més del futbol femení i de tu.



Entrevista feta per M. Coloma Barceló (professora)

Potser t'agraden aquestes entrades

No hi ha comentaris