Coloma Miralles, una promesa del voleibol

0

 



Avui entrevistarem na Coloma Miralles, alumna de 2n d’ESO C. Na Coloma és una nina exemplar, tant en l’àmbit acadèmic com en l’esportiu, i amb un futur prometedor.



 A quin club pertanys?

El meu club és l’Algaida Vòlei Club i el meu equip es diu Forn Sa Plaça Algaida Volei Club Blau.


Quant de temps fa que practiques vòlei?

Fa més o menys quatre anys que vaig començar.


Per què vares triar aquest esport?

Realment em fa vergonya admetre-ho, però la veritat és que vaig triar aquest esport perquè les meves amigues s’hi varen apuntar.


Ho dus bé, això compaginar l’esport i els estudis?

A vegades és difícil. Tenc temps per fer les dues coses, però em costa.


Com t’organitzes amb els estudis?

Els dies que tenc vòlei estudii abans, però si fa falta estudii també després.






Quants dies entrenes a la setmana?

Tenc entrenament els dilluns i els dimecres de 17:30-19:00h.



Tens algun jugador/a de vòlei preferit/da?

Realment no en tenc, no estic molt ficada dins el món del fanatisme del vòlei, només estic concentrada en el meu joc i en millorar.



Alguna inspiració?

La meva gran inspiració és en Carlos Sainz Jr. És un pilot de Fórmula 1 i ell és el meu esportista preferit.



Creus que l’actitud és un factor important per guanyar?

Sí, és un gran factor, si no tens una bona actitud faràs errades i tenir errades és un pes molt feixuc que fa difícil guanyar.




I fins aquí, l’entrevista d’avui. Ens hem adonat que na Coloma és una nina que va entrar sense gaire d'interès dins el món del voleibol però que, tot i així, amb esforç, compromís i dedicació ha fet d’aquest esport la seva gran passió.




Entrevista feta per Ariadna Oliver (2n ESO C)


Potser t'agraden aquestes entrades

No hi ha comentaris