Ari Oliver, una ballarina per descobrir

0






Avui som amb n'Ariadna Oliver, alumna de 2n ESO C. La seva passió pel ball és contagiosa i aquesta és avui la nostra intenció, que ens capbussi en aquest esport i aprendre’n alguna cosa.



Per quina raó vares voler començar a ballar?

Perquè quan era petita feia gimnàstica rítmica i em vaig adonar que allò que més m’agradava era fer les coreografies amb música, i no tant els altres exercicis més tècnics.


Quants d’anys tenies quan vares començar ball?

Tenia més o menys nou anys.


Quin tipus de dansa t’agradaria aprendre?

M’agradaria aprendre més ballet.


Quin és el teu ballarí/na preferit/da? Per què? En què t’inspira?

Els meus ballarins preferits són en Michael Jackson i el meu professor de ball. Les dues són persones que s’esforcen per innovar les coreografies i que connecten molt amb la música. Els dos són una inspiració per voler-me superar i millorar dia rere dia i a cada classe.


Per què t’agrada aquest tipus de ball que practiques ara, el hip-hop?

Perquè el ball que practic és totalment nou per a mi, mai no l’havia provat.


Quants de dies dediques a la música?

Abans de la Covid, cinc dies a la setmana. Ara, per mor del virus, just un dia.


Com són les competicions de ball? Cada quant en fas?

S’hi ajunten moltes emocions i nervis perquè tothom és molt competitiu i ho volem fer molt bé. En feim dues o tres cada temporada.


Et poses nerviosa abans de sortir a l’escenari? Com ho fas per controlar els nervis?

Sí, sempre estic súper nerviosa. Aconseguesc que els nervis em fugin quan pos un peu damunt l'escenari.


Voldries ser ballarina quan siguis gran? Per què?

Sí, m’agradaria ser professora de ball i tenir la meva pròpia acadèmia, perquè de cada dia m’agrada més ballar.


 A on t’ha agradat més ballar? Per què? Com et vares sentir?

A l’auditori de Porreres. Ballava amb un guant blanc, estava a davant de tot i tenia molts de solos. Em vaig sentir molt bé i alliberada.



Els referents, el talent i la dedicació que mostra n’Ariadna pel ball no són més que els ingredients perfectes perquè qualque dia pugui arribar a ser una ballarina d’èxit i que li permetin complir el seu somni: obrir la seva acadèmia de ball.



Entrevista fet per na Coloma Miralles (2n ESO C)





Una mostra d'una classe de ball. N'Ariadna és a primera fila, amb camiseta i calçons negres.





Potser t'agraden aquestes entrades

No hi ha comentaris