Concurs de gloses (4t ESO i 1r Batx)

0

Gloses creades i cantades pels alumnes al Concurs de Sant Antoni 2020:


Els alumnes de 4tC
quan mos toca castellà
no sabem ben bé què fer.
A setembre mos veim ja.
         (4t ESO C)


Ja tenim aquí el dimoni,
té una banya petiteta.
Jo diria que és en Toni,
perquè ve en bicicleta.
(4t ESO D. GUANYADORA 🌟)


Mentre na Glòria explicava
estàvem molt avorrits.
Amb na Glòria no s'aprova,
mos deixa a tots adormits.
                           (4t ESO E)




S’institut de Llucmajor
cau a trossos poc a poc
no va bé ni s’ascensor
mos n’anam a un altre lloc.
                   (1r Batx A)



Quan anava a pixar
pes passadís caminava 
una rata vaig trobar 
que en es vàter surava!
                       (1r Batx B)






Aquí tots venim a aprendre
però no m’agrada estudiar, 
na Francina em va suspendre
pes llibre d’en Sebastià!
                       (1r Batx C)

Ara t’ho diré molt breu
dir mentides no m’agrada,
ara t’ho diré a la cara
la sintaxi no és lo meu!
                       (1r Batx D)

Potser t'agraden aquestes entrades

No hi ha comentaris